En vecka efter Riks-SMASK

Det är lördag och det är en hel vecka sedan Riks-SMASK gick av stapeln här i Örebro. Jag vet inte riktigt vart den veckan tagit vägen, jag trodde att jag skulle ha en massa tid över efter SMASK, men det blev visst inte riktigt så...

Piteå vann i alla fall hela skiten med En långtradare, och det var ju faktiskt kul för dom må jag säga. Piteå knep även andraplatsen med Player. Det gick helt okej för Örebro som kom trea med Kärlek vid första slaget och fyra med Här är ja, mer att ha! Det får vi verkligen vara nöjda med!

Och sjukt kul var det verkligen! Kul med hela SMASK och kul att jag fick besök av både vänner och familj! En mycket bra helg helt enkelt.



Såhär såg scenen ut.


Men, ikväll är det ju dags för Eurovision Song Contest 2012! Ska bli mycket spännande att se nu när Loreen är så himla segertippad, jag vågar verkligen inte tro på det...

Kommentarer
Postat av: Malin

För en gångs skull tror jag faktiskt att Sverige kan ha en chans i Eurovision, det brukar jag inte annars. Så jag hoppas verkligen på Loreen ikväll! Men man vågar ju inte ta ut något i förskott direkt :)

2012-05-26 @ 17:53:35
URL: http://mejline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0