SMASKigt värre...

En superstressig vecka innebär väldigt lite tid till annat än skola, vfu, rep osv... Men nu är det mest stressiga avklarat och nu är det SMASK som är närmast framför mig. Imorrn är det rep hela dagen, på lördag är det genrep klockan 13 och sen kör vi klockan 19.00! Yeah!

Tror att biljetterna är nästintill slut, men de få som finns kvar kan köpas här. Annars kan man gå på genrepet eller kolla live på lördag kväll på den här sidan. Där kan man också redan nu kolla in bidragsfilmerna!

Och så en liten artikel från Lösnummer. Nu har jag minsann gjort reklam!

Så återstår bara att komma på vad man ska ha på sig?! Årets tema på Lokal-SMASK är typ SMASK-feber - man blir sinnessjuk av SMASK. Inte helt lätt, men jag har plockat fram mina glittrigaste plagg och accessoarer och tänker att om jag använder några av dessa så kan det inte bli annat än galet....



Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska ha paljetter! Ska bli så kul att se :D

2012-03-29 @ 22:15:36
URL: http://mejline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0