Porslin i present

Har fått en massa presenter i helgen också, bland annat boken jag önskat mig. Heja!

Dock hade paketet inte hunnit komma fram i tid, så mamma hade lagt den här fina lappen i ett kuvert till mig, så jag i alla fall skulle veta vad jag kommer få snart... Haha! Mycket fint.

Och igår fick jag två Mon Amie-tekoppar (Marianne Westman, Rörstrand). Perfekt faktiskt, för att jag inte äger några stora tekoppar. Jag har en gammal tekopp i samma dekor, men den rymmer ju nästan ingenting och när man dricker te vill man ju faktiskt ha stora muggar. Jag har letat efter just större temuggar, men vill ju ändå att de ska passa in till resten av porslinet som jag har i skåpet. Därför var detta en perfekt present. Porslin gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0