Tre gånger tretton

 
- Idag har jag jobbat 13 av 30 jobbdagar. Snart är det hälften och då blir det nedräkning på riktigt! Gött!
 
- På fredag är det fredagen den 13:e, då ska vi ut och paddla kanot och tälta i skogen... Undrar hur det kommer gå? Det kommer antagligen regna precis hela tiden och så kommer jag ramla i, meeeen jag ska försöka vara positiv. En gång fyllde jag år på fredagen den 13:e, min syster retade mig och sa att det var en otursdag. Jag blev skitledsen och började gråta. Hur kul är det att ha otursdag när man ska ha födelsedag? 
 
- Eftersom jag fyller år den 13:e mars har 13 alltid varit mitt "turnummer", och en gång när jag var liten vann jag en jättestor gosedjurshund på Liseberg när jag spelade på nummer 13. En annan gång vann jag en cd-singel: "We're going to Ibiza" med Vengaboys, också på Liseberg. Det är nog allt jag vunnit på nummer 13, så frågan är om det verkligen är mitt turnummer...
 
 
Ja, på tal om tretton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0