Vinterpynt?

Jag hör ju till den skaran av människor som inte uppskattar att man julpyntar sitt hem alldeles för tidigt, inte heller att dricka glögg eller lyssna på julmusik innan det har blivit december. För mycket pynt gillar jag inte heller och framför allt inte att julpyntet hänger kvar långt in på det nya året...

Så då är frågan när jag själv ska ta ner min ljusslinga på min franska balkong? Den hänger rätt bra där, den är fin och den ger mig liksom lite mer ljus i denna annars så mörka tid. Det jag undrar är nog egentligen; är det ett julpynt eller mer ett vinterpynt? Kan jag ha kvar den en bit in i februari eller tills det börjar bli lite ljusare? Är det okej eller går jag emot mina egna principer här? KAOS!


Kommentarer
Postat av: Windy

säger nog att detta kan räckas som vinterpynt och vinter blev det ju nyss så det måste vara lungt att ha det uppe ett tag till anser jag iaf.

2012-01-29 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0