Bortskänkes!

På tal om porslin så ville jag bli av med mitt gamla IKEA-porslin nu när jag införskaffat mig lite nytt (gammalt). Tycker liksom inte riktigt att mina svarta tallrikar passar in så bra längre, och nu har jag ju faktiskt lite finare porslin att använda mig av!

Så, jag tänkte att kanske fanns det någon som behövde tallrikar, som kunde tänka sig att ta emot lite gammalt IKEA-porslin. Jag slängde upp en bild på en facebook-grupp, Byt & sälj i Örebro, och herre min je vilket pådrag det blev! Var säkert 7 personer som skrev nästan samtidigt att dom ville ha mina gamla tallrikar. Dom skickade personliga meddelanden och skrev att dom kunde komma på 10 minuter och till och med betala en slant...

Synd alltså att jag skrev att jag skänkte bort dom, jag hade kanske kunnat få några kronor för dom. Men men, hon som hämtade dom blev säkert glad och nu har jag i alla fall plats i skåpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0