Blompiedelstalen

Oj, jag visst glömt att blogga om helgens loppisrunda! Det är gött med Örebro och att det finns många ställen att välja på. Vi hann med 6 ställen i lördags och jag fyndade faktiskt ett par grejer.

Bland annat hittade den här fina blompiedestalen som ser ut precis så som jag har önskat mig! Jag hade några önskemål; den skulle helst vara vit, ganska hög och smal, gärna ha någon "dekoration" upptill samt att det skulle finnas en hylla under.

Dock är jag inte helt nöjd med placeringen av den. Känns lite väl plottligt, men jag har kanske helt enkelt för mycket saker på en för liten yta... Tyvärr finns det ingen bättre plats för den i mitt lägenhet för tillfället. Men men, jag lär ju flytta till ett större hem någon gång i framtiden där den säkert får en bättre plats. Tills vidare får det bli så här. Jag gillar den i alla fall skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0