Abstinens

Två dåliga saker med att bo hemma i Småland i en hel månad, två saker som jag verkligen hunnit vänja mig vid;

1. Att ha en TV, att bara kunna sitta och slötitta på nåt skitprogram saknar jag verkligen. Nu måste jag aktivt välja vad jag vill se och klicka mig fram bland alla playkanaler för att hitta ett program att slötitta på... I och för sig är det ju just den grejen som är bra när man inte har en TV, att man kollar på det man vill se och sen är det slut. Men just idag har jag varit sugen på slötittande...

2. Att jag blivit lite smått kaffeberoende igen. Gick runt med en otrevlig huvudvärk och var otroligt trött när jag kom på att jag kanske skulle prova att dricka en kopp kaffe. Ja, det hjälpte. Så det kanske bara är läge att ge efter och helt enkelt bli kaffedrickare på heltid igen. Vill bara köpa en sån där liten mjölk-skummar-visp...

Kommentarer
Postat av: Fredd

Eller så står du emot när drogen viskar ditt namn

2012-01-20 @ 19:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0