Vill du gifta dig?

Det är skottdagen och kanske borde man utnyttja den där skottdagstradtionen att kvinnor får fria. Inte för att jag på något vis tycker att det endast är män som ska fria övriga dagar, utan helt enkelt för att jag läste att mannen bara fick tacka nej om han gav tjejen i fråga en dyrbar gåva... Som någon slags muta alltså.

Jag skulle ju faktiskt behöva lite pengar, till exempel för att införskaffa en loftsäng som jag har eventuella planer på att göra. Tror att det skulle göra sig bra i min lilla lägenhet. Då skulle jag kunna ha ett skrivbord och en liten syhörna där under... Vore hur bra som helst!

Frågan är bara vem jag ska fria till, det får ju inte vara någon fattig... Och inte heller någon som säger ja. Ja, inte för att jag tror att så hemskt många skulle göra det, men det vore ju dumt att riskera att råka bli förlovad sådär bara.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vilket fint resonemang :D

2012-02-29 @ 08:43:25
URL: http://mejline.blogspot.com
Postat av: Jenny Penny Persson

HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAH! Jag dog lite! DU ÄR SÖT!

2012-02-29 @ 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0