Tunnbröd in da stekpanna!

Idag har jag bakat tunnbröd till min bönegrupp/hemgrupp/husgrupp (whatever vi kallar oss) som var hos mig idag. Tyvärr fick jag inga bilder innan dom åts upp, men jag använde det här receptet och dom blev nog faktiskt ganska goda!

Det störda med mig är att jag alltid ska prova en massa nya recept varje gång jag ska bjuda på något... Och det kan ju bli lite hur som helst, eftersom jag verkligen inte är en bagare (eller kock), men idag blev det bra! Så tunnbröd kan jag absolut tänka mig att göra igen!
 
Men de senaste gångerna jag har bakat, så har det faktiskt blivit ganska bra. Det kanske har hänt nåt, jag kanske har blivit liiiite bättre. Eller så har jag bara fått mer bakerfarenhet. Kanske är det så enkelt. Det vore ju kul iaf, för det är ju kul att baka!
 
Snodde en bild från receptsidan. Mina blev kanske liiiite brunare (okej, några blev kanske till och med lite småbrända, men absolut ätbara!)
Trackback
RSS 2.0