Tre frimärken senare

Idag skickade jag två vykort och ett brev på posten. Inte varje dag det händer, och det är ju ändå så kul att få lite gammal hederlig post så jag borde kanske bli bättre på att skicka. Förhoppningsvis kan man då få ett svar... I vilket fall som helst är chansen större att få kul post om man själv skickar.

Här är vykorten jag skickade. Tantvarning? JA! Men det var också till min morfar och till min mormor korten skickades.

För övrigt frågade mannen på pressbyrån om jag verkligen hade så många kompisar, när jag bad att få köpa tre frimärken...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vilken diss av pressbyrånmannen, inte snällt!

2012-02-09 @ 13:00:22
URL: http://mejline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0