Håll käft!

Jaha, dåligt bloggande betyder som vanligt att jag har haft sjukt mycket att göra den senaste tiden. Det här "sjukt mycket att göra" kommer nog fortsätta åtminstone två veckor till, tills jag blir klar med min VFU...

"Sjukt mycket att göra" har innehållit många saker där man behöver använda sin röst, både konserter, och VFU med sång samt att man ska försöka göra sig hörd hos elever som inte alls vill lyssna...

Men till slut strejkade min röst och jag har inte kunnat vila den förrän igår kväll egentligen. Men idag har jag faktiskt i princip varit tyst hela dagen, dock är det sjukt svårt! Trots att jag bara legat hemma i soffan och degat för att dessutom försöka bli av med förkylningen jag dragit på mig, så har jag så himla svårt att vara tyst. Jag är ju en sån här person som pratar för mig och går runt och småsjunger hela tiden. Supersvårt att vara tyst, men jag ska försöka tills imorrn då jag kanske måste prata lite igen...

Sen är det bara att hoppas på att rösten vill vara med mig snart igen... Annars blir det lite jobbigt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0