Tröttma

Blev visst en veckas blogguppehåll här hos mig. Beror kanske delvis på att strykjärnet gick sönder och att jag inte kan sy något, men även på att jag hade besök av Fredrik halva veckan och att jag sedan åkte hem till Småland (för att åka på resa till Falkenberg med Röda Kören) över helgen.

Är dock helt slut för tillfället och orkar inte ens försöka skriva något som gränsar till att vara intressant... Fick till och med boka om min ena sångelev och gå hem och sova istället. En enorm trötthet har hängt över mig sedan i morse, den påminner starkt om hur man mår när man börjar bli sjuk, vilket jag verkligen inte hade tänkt att bli nu.

Men med tanke på att ungefär 90% av allas facebook-statusar idag handlar om sjukdom så är det väl att hoppas för mycket...

Kommentarer
Postat av: Fredd

Min blotta närvaro borde dock enligt mig, endast inspirera. Ikke förhindra

2011-09-25 @ 15:37:09
Postat av: EmmaLotta Larsson

Fredd - Så kan man se det. Men jag kanske kände mer för prioritera att umgås än att (till skillnad från andra) ägna mig åt tekniska prylar som datorer och iPhones...

2011-09-26 @ 00:01:48
URL: http://emmalottalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0