Hemmadag & sjukdag

Det blev som jag kände på mig igår, en sjukdag idag. Ganska så tråkigt eftersom jag var tvungen att vara borta från ett roligt rep, från en sånglektion samt boka av mina två sångelever. Men det känns som det ändå var bäst att vara hemma och vila.



Men jag tröstade mig med kantarellmacka till lunch och en kopp chokladmjölk på kvällen.



Här snackar vi då riktigt chokladmjölk kokad på spisen, med socker och kakao. Inget Oboy-pulver och microvärmd mjölk! Det är ju faktiskt hemskt gott och väldigt nostalgisk. Vad jag minns så gjorde pappa chokladmjölk varje morgon, vilken lyx egentligen...

Gillar för övrigt mina nya äppel-koppar skarpt. Köpta på ICA Maxi för typ 5:-/styck om jag inte minns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0