Tvätta är inte min favoritsyssla, nej...

Har äntligen tvättat min Joybells-kåpa. Ja, det var verkligen på tiden... Man svettas en del varje gång man använder den och senast jag tvättade den var nog... Nä, jag minns inte att jag någonsin gjort det. Okej, det var lite äckligt, men ändå bra att jag gjort det nu. Man måste se det från den ljusa sidan!

Det blir ännu en helg med Joybells. Imorrn på morgonen åker vi mot Göteborgstrakten! Konsert på Donsö imorrn och gospelgudstjänst i Sävedalen på söndag. Nästa helg ska jag hem till Småland, men då ska jag minsann vila. Jag har ju konstaterat att jag är för gammal för sånt här. Måste använda helgerna till att vila upp mig...

Så, därför blir det sängen nu, utan att vänta på att få se vem som åker ut ur Idol...
(Dessutom utan att lägga upp en 90-talsvideo. Det kommer nog en på söndag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0