Stimorol Mega Mystery

Hoppsansa, det blev visst en liten bloggpaus, men här är jag igen. Det var iofs förra veckan, men jag har nu provat det fantastiska tuggummit Stimorol Mega Mystery. För det som inte sett den rafflande reklamen så kommer den här;




Ja, smaken på tuggummit är alltså hemlig och kallas "Mega Mystery". Om man avslöjar smaken så blir man jagad av män på strutsar...

Jag var lite nervös inför smakandet, som man kan förstå. Dels så kunde ju smaken vara helt crazy och dels kunde man bli jagad av strutsar om man avslöjade smaken... Men det var liksom inte en så häftig upplevelse som man skulle kunna tro. Tuggummit smakade precis som glassen Twister, dvs ananas, jordgubb, citron & lime. Var det Mega Mystery Taste? (Och det kom inga strutsar...)

Jag hade faktiskt förväntat mig något lite annorlunda från det här. Jag tycker idéen är ganska rolig, att man får använda sitt smaksinne (och luktsinne) för att komma på vad det smakar. Hade ju dock varit något roligare med lite mer crazy smaker, typ köttfärslimpa, gul lök, grillkrydda eller makrill i tomatsås. Frukttuggummi finns det ju MASSOR av redan. Lite väl tråkigt!



Förpackningen ser ut såhär och avslöjar alltså absolut ingenting om smaken. Crazy, crazy...

Kommentarer
Postat av: Windy

både lite besviken och lättad att det inte kom några strutsar..man ska visst inte lita på reklam..

2011-10-26 @ 09:51:21
Postat av: Fredd

CRAAAAAAZY!!!!!!!

2011-10-26 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0