Jätteloppis

Det var jätteloppis på Conventum idag. Hängde inte på låset direkt, så jag kanske missade dom allra bästa fynden för det var inte jättemycket att hänga i granen. Men några saker fick jag med mig hem...


Några handarbetstidningar från 80-talet med bland annat broderimönster i. Någon gång snart ska jag börja brodera, har jag tänkt... När det verkligen blir av är ju dock en annan fråga...



Liten kopparburk som man kan ha bitsocker i. Inte för att jag någonsin använder bitsocker, men den var ju så fin (och man kan ju faktiskt ha andra saker i). Eller så kan man bjuda hem folk som använder bitsocker... Typ mormor.



En liten spargris och en mycket söt och mycket liten porslinsburk.



Två fina, gamla ramar. Har faktiskt letat efter just såna här runda ramar till min lilla fotovägg som i nuläget bara består av fyrkantiga ramar.

Ja, det var kanske inte så att jag var i jättestort behov av de här sakerna. Å andra sidan la jag inte så jättemånga kronor heller. Och nu är helgens loppis/second hand-behov tillfredställt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0