Helgen & Tradera

Har varit iväg på gemenskapshelg med Joybells hela helgen, följt av gospelgudstjänst idag. Har haft en superbra helg på många sätt, (kanske dock inte vad gäller antal sovtimmar). Därför har det varit lite tunt på 90-talsvideofronten, men det kommer kanske en ny imorrn...

Har för övrigt återupptagit mitt traderande nu, för ett framtida (än så länge lite hemligt) syprojekt. Ska bara få hit mitt strykjärn som mamma har köpt. Men så satt jag och väntade ut en auktion på ett fantastiskt fint tyg medan jag kollade på Idol, och så glömde jag buda. Kom på det fem minuter för sent. Suck och pust på det...!

Och sen orkar jag nog inte skriva mer utan jag tror att det är sängen nästa. Nattliga, spontana samtal som bara flyger iväg i timmatals är fantastiskt givande, och en av mina favoritgrejer i livet. Ja, faktiskt. Men fyra timmars sömn är lite för lite för mig. Jag börjar bli för gammal helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0