Önskelistan, part II

Jag har längtat efter en fin blompiedestal ett bra tag nu. Har inte sett någon perfekt på second hand och inte heller på blocket, men jag tror jag vet ungefär hur den ska se ut.

Idag och igår har vi spelat på ålderdomshem och då såg jag en där som var väldans fin. Det fanns mycket där man hade velat ta med sig hem, porslin exempelvis... Men, åter till piedestalen. Den ska vara vit och inte för stor (det ska inte se ut som ett extra soffbord). Den ska vara i trä och gärna vara rund men det är inget måste. Den får dessutom mycket gärna ha en "extrahylla" under. Den ska ju även helst se lite gammal ut... 

Jag ska minsann leta tills jag hittar den perfekta! Och jag är ute efter någon i ungefär den här stilen;

Och återigen har jag snott bilder hej vilt... Bildgoggla är mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0