Joybells Julkonsert 2011

Igår var det dags för Joybells julkonsert. Det var fint och bra och kul och stämningsfullt! Min kära mor var till och med på besök för att lyssna, och hon fick uppgiften att ta bilder samt filma. Det gick väl sådär, eftersom hon skulle filma låten jag hade solo på och då filmade på högkant, och sedan vände på kameran mitt i låten... hehe. Ganska kul.

Men en liten bild kommer här;

Joybells Julkonsert 2011, Immanuelskyrkan Örebro, 2011.12.09

För övrigt var vi på Erikshjälpen idag och då kom det fram en, för mig okänd, herre och tackade för den fantastiska sången igår. Jag blev något förvånad, är inte van att bli igenkänd på stan. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0