Finpresenter

Trots att fokus faktiskt inte ligger på julklapparna nu när man ändå är lite mer vuxen, så blir man ju faktiskt glad över att få sådant man önskat sig! Fina julklappar till mig i år, och jag är imponerad av att jag fått en del saker köpta på second hand och Tradera, eftersom det faktiskt kräver lite mer jobb än att bara handla på allt på Gekås...

En mycket fin korg, precis en sådan jag önskade mig! Dessutom lite trevliga böcker, bland annat Rutiga bakboken & Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött av Alex Schulman. 

Det är ju även fint att Uggle-temat hemma hos mig uppmärksammats... Från lillasyster, svåger och syskonbarn är dessa grejer.

Tre böcker om lappteknik! Bra!

Och kanske det bästa; 4 tallrikar Grön Anna, Rörstrand. Nu har jag börjat samla på riktigt!

För övrigt, var det inte tant-varning på mig innan så är det väl det nu, meeen skit samma. Då är jag tant. Jag gick liksom från ungdom till tant och hoppade över vuxenstadiet, känns bra!
Trackback
RSS 2.0