Second hand-fynd

Förra veckans second hand-fynd, inga stora grejer men helt enkelt saker som man vill ha när man ser dom...



En handbroderad liten duk, en bok om hur man virkar spetsar, ett i princip oanvänt Master Mind-spel, en söt burk och tre fina ramar. Allt för en femtiolapp.



Hittade även en fin bricka som jag betalade 20 kronor för. Jag tänkte att jag kunde måla om den och kanske fästa något fint papper/tapet i botten. Tänkte mig något i stil med detta; http://www.hildashem.se/2011/04/pyssla-finaste-sommarbrickan.html

Det roliga är att jag tänkte goggla runt lite och leta inspiration till min bricka och den första sidan jag klickar på är den här, brickan är exakt likadan som min.

På lördag blir det nog ännu en vända till second hand-butiken här i stan. Det blir sista gången innan Örebro, men där har jag ju faktiskt lite fler butiker att leta fynd i (dvs saker som jag inte behöver)...

Kommentarer
Postat av: Sofia - Hildas Hem

Jag såg att det hade kommit besökare till min blogg härifrån så jag var ju tvungen att ta en titt. Vad kul att du hittat en exakt likadan bricka som jag. Jag är så nöjd med den sedan jag gjorde om den och använder den mycket och har planer på att göra fler. Det vore kul att se vad du hittar på med din.



Jag önskar dig en fortsatt fin dag och lycka till med brickan! :)

2011-08-24 @ 17:09:51
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0