Saker som är tråkiga men egentligen roliga

Man kan ju undra varför det ofta är så att när man gör något alldeles för sent, som man borde gjort tidigare, så är det helt plötsligt kul och man undrar varför man inte börjat tidigare...

Jag har lite rester för att få börja plugga i höst och det är inte mycket kvar nu, ändå har hela sommaren gått och sakerna är ogjorda (ja, lite gjorde jag innan sommaren, men jag blev inte riktigt klar då). Nu när jag sitter med dom i panik så tycker jag ju ändå att det är lite roligt. Det hade varit kul om jag har haft mer tid på mig och hade jag bara gjort det i tid så hade jag haft mer tid på mig. Suck åt mig!

Detta är ju definitivt något jag ska ändra på till hösten. Mitt nya pluggliv börjar så fort jag tar första steget in på Musikhögskolan igen! Det lovar jag mig själv, här och nu!

Det som jag håller på med nu måste-måste-måste bli klart den här veckan och det kommer det bli. Men det borde varit klart för så länge sedan...

Är dock ganska sliten i huvudet efter att inte ens varit utanför dörren på tre dygn. Har varit sjuk och hemma från jobbet och måste vara hemma imorgon med, men jag behöver luft känner jag. Och mitt i allt detta sitter jag med Hedningarna – Chicago i öronen (som ska plankas). Men snart är jag klar och då kan jag verkligen få känna den äkta glädjen över att få vara tillbaka i Örebro om bara några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0