Intryck

Ojoj, dom första dagarna i Örebro har bjudit på sjukt mycket intryck. Igår var det närmast hysteriskt för mig som inte varit utanför Sävsjös 50-skyltar på 14 månader (typ)... För det första var det lite smått surrealistiskt att vara tillbaka på Musikhögskolan och för det andra kryllade det av folk jag inte kände igen. Sen var det då det här att börja i en ny klass, där jag visserligen känner en del personer men ändå, det känns lite annorlunda. Sen åkte jag och Jenny till Marieberg och handlade och efter det var det Joybellsövning för min del. Även där kryllade det av nya ansikten. När jag kom hem hade jag sån spränghuvudvärk att jag bara gick och la mig, utan att borsta tänderna...!

Men, det känner jätteroligt och bra och rätt och fint att vara tillbaka! Jag är peppad för det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0