I Örebro

Jag är i Örebro nu. Och här ska jag bo i mina fina, fina lägenhet. Jag trivs verkligen bra i lägenheten men känner mig lite nervös över att börja plugga igen, över att det ändå finns en risk att jag inte orkar med, inte klarar av det. Och även över att börja i en ny klass med andra människor... Men samtidigt är jag otroligt glad över att äntligen vara här. Så det här blir bra, det blir det. Det måste det bli! 14 månader i Småland har varit toppen, men var sak har sin tid och nu ska jag vara här. Nu ska jag plugga musik och börja sjunga gospel i Joybells igen. Det längtar jag verkligen efter. 

Men mest längtar jag nog efter att få börja sy lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0