Emma-Lotta is in da house!

Kanske verkar lite konstigt att byta bloggadress såhär hux flux, men det finns en anledning. Så, jag hoppas att den som vill läsa min blogg följer med mig hit.

Det finns helt enkelt en person som jag inte vill ska läsa och kommentera min blogg, och det är ju inget man kan styra över om man inte låser bloggen och det känns tråkigt. Men man kan ju helt enkelt byta bloggadress och hoppas på att personen i fråga inte hittar hit...

Det kanske låter supertöntigt och som att jag är en människa som hatar andra människor hit och dit. Men så är det verkligen inte. Men jag behöver verkligen radera denna person helt ur mitt liv, jag behöver börja om på nytt och därför vill jag inte veta av att personen läser och kommenterar. Jag känner att det hindrar mig i vad jag kan skriva om. Det är delvis för att jag vet att personen läser min gamla blogg som jag inte bloggat på länge.
Känner redan här att denna person fått för mycket fokus, så nu släpper jag det.

Men, en ny blogg kanske kan ge mig en nystart på flera sätt. Jag måste lämna det som varit skit bakom mig. Allt fler saker lämnar jag bakom mig. Det dåliga måendet och min gamla lägenhet som jag bara kopplar samman med ångest, depression, panikattacker och antidepressiv medicin. Ny lägenhet, nytt år, ny glädje, ny blogg. Kanske känns det mer okej att skriva lite annorlunda mot vad jag gjorde förut, att posta en annan typ av inlägg.

Vi får se hur det blir.
Men här är jag; Emma-Lotta Larsson, som kära Jenny brukar kalla mig...

 


Kommentarer
Postat av: Fredd

Ny adress, nytt alias, ny look. Fine with me så länge det inte är mig du försöker fly från för så fall så sket sig det rätt fett hehehe.

Känn dig hedrad, Emma-Lotta Larsson är den enda bloggen jag följer. Give me more about lapptäcken och other stuff

2011-08-25 @ 07:45:50
Postat av: EmmaLotta Larsson

Men vad tusan, Fredrik! HUR i hela världen hittade du hit? Suck... Det var ju dig jag inte vill veta av...



Men trots det känner jag ju mig givetvis mycket hedrad för att du följer min blogg, av alla bloggar man kan följa! Släng er i väggen Blondinbella, Kissie & Foki!

2011-08-25 @ 08:05:44
URL: http://emmalottalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0