Önskelistan, part III

Porslin, porslin, porslin...

Jag är inne på att samla på mig en matservis, mer kaffeporslin tror jag faktiskt inte att jag behöver just nu... Det jag skulle vilja ha är egentligen två saker; en blandad kompott av tallrikar i olika fina retro varianter och en hel servis i något... Vad kan jag inte bestämma mig för. Kanske en hel Grön Anna-servis vore fint!

Det jag mest behöver för tillfället är mattallrikar och djupa tallrikar. Men det hindrar ju inte att man vill ha allt annat också! Upplägningsfat och karotter och sås-skålar osv...

Berså, Stig Lindberg, Gustavsberg

Spisa Ribb, Stig Lindberg, Gustavsberg

Mon Amie, Marianne Westman, Rörstrand

Adam, Stig Lindberg, Gustavsberg

Grön Anna, Rörstrand

Burkar i Stig Lindbergs design; Salix röd, Salix svart, Adam, Röd Aster & Berså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0